Äntligen !!

Godkväll :)
Äntligen går vi åt rätt håll . Idag har grabbarna ätit ganska bra , och fått behålla all sin mat :)
Tindra hade dock feber på morgonen men sen har hon vart ganska pigg under dagen och nu hade hon ingen feber . Dock har hon fått en hosta som heter duga :( usch..

Nu sover barnen gott i sina sängar :)
Jag själv tänker sätta ner röven framför handbollen . :)

Imorgon ska jag jobba :) ska bli skönt att få komma ut ur huset lite :)


åhh jag längtar till vår/sommaren nu . Så tråkigt och äckligt väder ute , håller ni inte med??

Kommentarer
Postat av: Miia mamma till My

Va skönt. Hoppas ni slipper sjukligheterna ett bra tag framöver.

Ja gud, sommar vill jag ha :)


Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback