Dåligt..

Godkväll .
Dåligt med inlägg idag , men har varit för upptagen med annat .
Pojkarna har inte vart på sitt bästa humör underdagen .
Gnälligt och inte velat äta .Men så kikade jag lite munnarna på Theo och Melvin . Ja men deras "vampyrtänder" är på G . Melvin har på båda sidorna , medan Theo har det bara spruckit igenom på ena sidan.. Usch inte undra på att dom inte velat äta fullt ut på några dagar .
Gör ju så ont , eller ja jag kommer inte ihåg men nu när jag fick den ena visdomstanden trodde jag att jag skulle smälla av så ont gjorde det :( HERREGUD!
Usch mina pluttar , hoppas dom slipper det mest onda iaf . Ska smörja alvedon i munnen på dom imorgon !

Imorgon ska vi även på 1års kontroll :)
Jag undrar jag om dom har kommit över 10kg sträcket ? MEn det borde dom iaf Theo ;)
Ska även ta dom otäcka dumma sprutorna . Hoppas dom slipper feber iaf! Tur att Johan ska med imorgon..


Köket går framåt :) Nu är det färdigt målat .
Imorgon klockan 7 kommer Johans pappa och sätter nya fondtapeten :)
Sen kan Johan sätta taklister iaf :)
Vi har bestämt oss att vi ska lägga golvet på tisdag då Tindra är på dagis , och jag och pojkarna kan åka iväg och göra annat! Vi har fullt upp i helgen , och som vanligt så jobbar ju Johan fortfarande helg så det blir nog bäst . Hade ju varit kul att hunnit bli klar efter helgen men men .
DÅ kan jag fundera lite vad jag ska ha för färg ;) Jag är inne på ROSA nu till våren , men Johan tycker det är urlöjligt haha .

Jag kikade in på butik M lite och dom hade Rosa i skyltfönstret så jag måste ta mig ner på stan någon dag och kika in där :)



Nehe nu ska jag hoppa ner i sängen :)
Mina tankar har gått till min vän Sanna idag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback