Dumma otäcka feber!

Godkväll !
Ligger i sängen och lyssnar på Johans snarkningar , inget vackert måste jag säga!
Usch dagen har inte vart så bra för mina små hjärtan Theo och Melvin . :(
Theo har över 39 graders  feber fast med alvedon i kroppen , gnäller hela tiden . Mamma får inte gå en sekund ifrån honom . Inte så lätt att vara ensam med 3 barn när 2 av dom är sjuka och behöver sin mamma hela tiden .
Tyvärr blir ju stackars Tindra lidande , men sitta i soffan med alla 3 går ju iaf för då kan dom sitta i min famn :) eller ja jag kan iaf hålla på dom på ett eller annat sätt..
Så här har det inte blivit mycket gjort idag!!
Dumma otäcka feber (sjukdomar) ge er!!!!!

Tindra har iaf varit på sitt första barnkalas utan mamma och pappa i närheten .
Men det hade gått superbra och hon hade haft jättekul och ville inte alls följa med hem .:)

I fredags var kära Sanna hos mig och hade fredagsmys . Snacka massa skit och  bara va det är vi bäst på :)
Hon kommer nog förbi en stund innan hon åker tillbaka till växjö imorgon hoppas jag:)
Så tråkigt att Johan jobbar helg , men snart är det slut med det!! HURRA för det!!


Nehe nu ska jag nog ta och sova , blir en lång dag imorgon också om barnen vaknar tidigare än 8!!

Förresten så har folk JÄVLIGT svårt att veta vad som är mitt och ditt i denna stad!! GE UPP!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att de fortfarande är sjuka. Håller tummarna för att de blir friska NU! :)



Är det fortfarande om "det" som de strular? I så fall, så lär de nog aldrgi ge upp.. Folk förstår inte! Fi fan.

2011-01-30 @ 19:02:22
Postat av: Cicci

Det anonyma var från mig. :)

2011-01-30 @ 19:02:47
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: Cicci

Oj, så länge? Då är de på tiden de förvinner!!!



Vet inte hur de är med jackorna... Ska nog ner en sväng på stan i morgon, så jag återkommer med rapport. ;)

2011-01-30 @ 21:30:57
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback