Eller ?

Jag som trodde vi gick åt rätt håll , men vilken nit :(
Min lilla sessa är ganska dålig idag :( 39 graders feber och hostar som sjutton :(
Har jobbat en stund nu på morgonen och nu har jag flytande tid ända till 13.40 då jag slutar..
Och jag ska bara vara tillgänglig på min flytande tid på telefonen och hoppa in där det behövs någon så nu är jag hemma hos mina barn och myser med dom...


Ska strax lägga dom för en liten förmiddagstur , eller ja förmiddag . Dom sover ju oftast mellan 11 och 13 :)
Sen sover dom inget mer på dagen , ibland försöker jag få dom att sova en halvtimme vid 15-16 tiden men det vill dom oftast inte ?


NEHE dags att dra mig !
§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback