Febern går ner iaf!

Godkväll :)
Sitter i soffan och kikar på wallander samtidigt som jag sitter här och snokar :)
Sanna kom inte idag då hon har åkt på en äcklig magsjuka , stackare :(
Hoppas verkligen inte det är vi som har smittat dig , eller att vi får det igen. :/
Så vi har haft en lugn och sansad dag .

Pojkarnas feber har gått ner från 39 till 38.3 :) MEN inte är dom så mycket piggare för det :(
Men nu sover dom gått i sina sängar .
Jag ska jobba imorgon från 8-16 . Då är pappa Johan hemma och tar hand om barnen .

På tisdag ska Tindra äntligen tillbaka till dagis ,hon har tjatat hela helgen om att hon vill till dagis .
Jag kan inte riktigt förstå att hon är inne på sitt 4e år och att pojkarna har vandrat in på sitt 2a år .
DET låter konstigt .. Hoppas att vi slipper en massa sjukdomar detta år . 2010 var ett hemskt år !!


Nehe nu blir det mys i soffan framför wallander innan kudden kallar på mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback