God fortsättning :)

Jaha God fortsättning på det nya året , 2011 :)

Kvällen igår vart riktigt trevlig :)
Klockan 17 var vi nere hos Emelie , Patrik och Maja . Där Sara, Backler och Emil var :)
Vi åt lite förätt toast med skagenröra (fast jag fick något annat) ;)
Sen fick barnen glass och godis . Dom var trötta! JA barnen fick ju givetvis middag när vi åt förätt! (VI sket inte i dom även att dom fick gå och sova när vi skulle äta våran middag )

När barnen somnade så åt vi jätte god Oxfile , med hasselbackspotatis och sallad :) MEGA GOTT!!
Och till efterätt blev det Gino (tror jag det hette)
God mat , Trevligt sällskap . Ja men kvällen var jättebra :) SÅ tusen tack till er kära vänner =)

Man är ju lite sliten så här dagen efter , dock var jag nykter =)
Men uppe sent och upp med tuppen idag på morgonen! BLÄ!


Nu sitter jag framför datorn .
Johan jobbar , barnen sover!
SÅ skönt att ha egentid på kvällarna så det finns inte .

Undra vad barnen och jag ska göra imorgon? Ingen som vill leka med oss? HOJTA TILL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback