GOLV?

Godkväll :)
Min sessa sover hos sin faster i natt och prinsarna sover gott i sina sängar :)
Jag själv har gjort smörgåstårta tills imorgon :)
Johan har krockat bilen in i ett elskåp . :/ Smarta han!! Tur han inte skadade sig iaf!
Så nu är vi utan bil och hur länge vet jag inte :( Tur jag har en snäll svärmor som lånar ut sin bil till oss:)

På måndag kommer den nya tapeten upp på väggarna i köket!
Vattenskadan i köket gick på försäkringen så nu får vi ett nytt golv , men vi ska bara bestämma oss för vad?
Trägolv vettetusan asså , blir så fult efter ett tag . Och med 3 barn och en hund blir det rätt snuskigt!!
SÅ nu är vi inne på "Forbo" Marmoleum click . Och det finns så många färger att blanda med ?
Måna lägger ju in vitt/svart! men nej det vill jag nog inte ha .
Johan vill ha grönt/vitt .  Passar ju dock till tapeten vi ska ha i köket. MEN jag som älskar att byta färger? HMM inte mina färger kanske!?
Jag sitter här och kollar lite på dom olika färgerna och gissa , det finns rosa ;) haha.
Det skulle jag kunna tänka mig , meen ja kanske inte är så fint i längden haha!!!
Svart/silver kanske man skulle lägga ihop?
Jag ska nog sätta mig i soffan och tänka ut hur vi ska ha det !
NE men vad skulle ni lägga in om ni skulle byta golv??

ÄNTLIGEN FÅR JAG TILLBAKA MITT STORA KÖK!!!!!!
Jag fattar inte att jag har stått ut med det lilla i 1 år . FYYYY!!!
Äntligen lite space på det hela :)

Nehe nu ska jag sätta mig i soffan och kika vidare på golv , för jag måste bestämma mig nu .!!(ELLER till måndag iaf)

Kommentarer
Postat av: frederica

Har ni med vattenläcka?

Fy så träligt...

Måste hela köket bort eller är det bara golvet?

Hoppas ni får iordning allt fort :)

Känns som vi är näst på tur att få vattenläcka...jobbigt att bo i hus. Man är så orolig hela tiden :þ

2011-01-08 @ 23:01:59
URL: http://ljuvligtvitt.blogg.se/
Postat av: Miia mamma till My

svart o nån färg mer eller bara nån nyans av grått hade jag nog valt. Då funkar det ju till alla färger.

Hoppas det blir som du vill ha det i slutändan. :)

Postat av: Sanna

Nina, välj neutrala färger så du inte tröttnar efter ett tag! Välj något då du kan sätta färg på annat, krukor och gardiner med mera. Du gillar ju att vara ombytlig :)

2011-01-09 @ 22:00:45

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback