Härligt!

Idag har jag vart på ganska bra humör :)
Det fixade sig med barnvakt helgen vecka 14 :)
Då ska vi åka skidor så det står härligt till =)
Tack snälla Emma för att du ställer upp och tack snälla Marie :)
Tur man har underbara vänner och en underbar svägerska :)


Annars har det gått framåt i köket , börjar väl se ett slut iaf :)
Grundmålat väggarna . Fodrena runt ingångarna och fönstrena är spacklade , slipade , grundmålade och ja allt vad dom är :) haha.
Håll tummarna för att golvet hinner komma hem till fredag . Vore ju underbart om det var klart efter helgen iaf :)

Har tyvärr ingen kamera då min har gått sönder :(
Får helt enkelt ta mig ner till expert och köpa mig en ny någon dag när jag orkar!
Har ju vart lite strandsatt nu utan bil , men ikväll har vi äntligen en bil igen :)


Ett kryss i taket för idag somnade barnen innan klockan 7 allihopa .
Vet inte alls när det hände sist . Men första dagen på dagis idag för min sessa blev väl för mycket ;) haha. Theo och Melvin vart supertrötta hela em och tjuriga till max . Inget var alls bra och synd att man bara har en famn när alla 3 vill gosa ?

Nu ska jag krypa ner i soffan och bara njuta av lugnet!

Kommentarer
Postat av: Elle

Hoppas erat golv kommer hem nu då innan helgen tjejen! jag kollade men jag hittade inte någon bra bild på golvet. ser fram i mot dina bilder sen:))

Kul med nytt!

Kommer bli kanon fint tror jag.

Ha en bra onsdag! Stooor kram!

2011-01-12 @ 08:41:21
URL: http://villavitadrommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback