Hinner inte riktigt med!!

Godkväll :)
Usch , använder datorn alldeles för lite nu för tiden! Fast det hinns inte riktigt med!!
Vi står mitt i en renorvering .
En liten 3åring som behöver tid och kärlek och två små busiga 1åringar som gör allt dom inte får ;)
Idag satte jag ner min rumpa först vid 8 tiden .. DÅ var Tindrus vaken :)
Blev fredagsmys i soffan . Faster Marie var här också . Kollade på lets dance =)

Jag och Marie har gjort smörgåstårtorna tills imorgon , eller ja Marie har gjort det mesta . :)
Tur man har en sån snäll svägerska!!


Jag funderar på att gå ner och lägga mig och sova , men fy så mörkrädd jag är när Johan toan inte är hemma!!
Inbillar mig en massa saker. USCH så löjlig jag är!!


Imorgon blir det kalas för mina prinsar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback