Hoppas!

Godkväll .
SKa snart hoppa ner i sängen . Ögonen går i kors!!

Idag skulle pojkarna egentligen haft sitt kalas , men dumma tråkiga sjukdomar som mina barns kompisar har fått!!! Hoppas ni föräldrar inte blir sjuka och att Emil och Maja blir friska snart så barnen kan få leka!! Vi saknar er!!

Emma och Johannes har iaf varit här ikväll och ätit smörgåstårta och snackat lite skit =) TREVLIGT!


Nu har jag och Johan NOG bestämt oss . Det blir vitt i botten med svarta rutor (Fast ja jag hinner ändra mig tusen gånger om tills imorgon)
Men det blir 60x60 ist för 30x30 :) jag tror nog att det kan bli rätt snyggt .
Ni kanske kan få ett resultat när det är klart (om typ sisådär 100 år)
MEn imorgon kommer tapeten upp och väggarna ska målas :)


Nu har jag kanske fixat barnvakt under hela helgen vecka 14 :) Hoppas hoppas .
Det skulle vara underbart!!
Förresten vem är det som kommenterar anonymt?? SKriv gärna era namn!!!


Undrar vad barnen och jag ska göra under veckan?
Tindra bus ska till dagis (vilket ska bli väldigt bra för henne) Hon saknar sina kompisar där!!



Funderar även på framtiden . Jobba , plugga??
Kan ingen bara erbjuda mig ett bra jobb med bra inkomst och att jag får vara ledig när jag känner för det ;) DRÖMMA KAN MAN!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback