Ja tänk om..

Nu är fondtapeten uppe :) ÄNTLIGEN!
Golvet kom hem idag också , Fantastiskt :)
Men ja som ni läste i förra inlägget , på tisdag ska det läggas på fm :)
Johan är och handlar lister till taket nu , ååh det börjar bli klart :)

Sen ska det även köpas lite fler skåp till köket och lite annat smått och gott .
Även en ny kyl/frys men vi får vänta lite för denna månaden är det inte katigt med pengar :(
Precis efter jul och allt!!
MEN jag börjar se slutet på det hela :) Underbart!
Nu skulle man bara ha vita luckor ist för ek? JA tänk om jag hade fått min vilja igenom när vi väl köpte köket då hade vi haft vitt kök nu ;) hihi .


Har även vart på 1årskontroll , mer om det i ett annat inlägg lite senare!!


Ååååå vad jag behöver en kamera! Satan att min skulle gå sönder:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback