Lååång natt!!

Det kommer bli en låååång natt .
Tvättmaskinen går på högvarv :( IDAG skulle jag haft en torktumlare , för nu har jag bytt i pojkarnas sängar typ 10 gånger.. Nu har jag snart inga lakan kvar . :/ eller handdukar..

Till slut fick vi i Tindra lite macka och yoggi och några chokladbitar . Hon har 39 graders feber mitt hjärta..
Förstår att hon inte är speciellt sugen på något det är man ju inte själv . Men hon är så liten hon behöver energi..

Pratade även med barnakuten nyss och nu ska jag ge grabbarna lite saft på tesked ett par gånger undern natten . Men dom är ju inte uttorkade för dom äter ersättning och dricker ganska mycket vatten , men kommer ju upp efter en stund . :(

Usch ja . Hoppas dom slipper lida mer!!
DET gör ont i mittt hjärta!!

Kommentarer
Postat av: Anki mamma till Milly

stackars barnen,,, inte skoj när de kommer magsjuka,

när milly hade de så fick vi tips om att köpa hem blåbärssoppa aktiv proviva, piggelin,

hoppas de blir friska snabbt

kram till er

2011-01-22 @ 10:25:08
URL: http://mammamumin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback