Slömorgon!

Morsning korsning .
Usch vilken slömorgon. Det är bara Theo som fått på sig kläder ;) Melvin och Tindra har fortfarande pyamas .
Men snart ska dom också få kläder för dagen .
Undra vad vi ska hitta på idag ? Vädret ser ju riktigt fint ut , och inte mer än 4 minus .
Kanske skulle ut och åka lite pulka ,men det är ju så svårt när man är själv med 3 små busar ;)
Åka ut till mor och far på lite fika kanske!! JAJA!!

Idag är det 2 januari . Om 2 dagar fyller våra små prinsar hela 1 år .
Ja tiden går så grymt fort!!
Kommer ihåg dagen som igår då min kompis Anna skrev vid klockan 12 på natten "är det inte dags snart"
Jag - "Nej men jag går nog tiden ut ska du se" ;) Somnade strax efter, och strax efter klockan 2 vaknade jag av världens värkar!!! Och fort gick det ska ni veta !
03.40 är vi inskrivna på förlossningen 05.14 är min lille Theo född (vaginalt)
Medans Melvin var lite busig och vände på sig och hjärtljuden var svaga!!
Så klockan 05.31 ringer dom på klockan och springer ner med mig till narkos och där blir det urakut kejsarsnitt!!
Melvin är född 05.39 .

Ja ett år går fort . Min sessa har ju redan hunnit bli 3 ;)


Nehe nu måste jag verkligen klä på mig , kan inte springa i pyamas hela dagen lång!!

Kommentarer
Postat av: Becko

Oj vilken snabb förlossning du har då =)

Vad skönt.

Tänkt vad tiden går fort =) ibland önskar man att man kunde pausa tiden lite så att man verkligen hinner njuta.



Kramkram

2011-01-03 @ 15:07:06

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback