TUR vad är det?

Barnen sover gott i sina sängar trots den dumma otäcka febern!! URK!
Vill att dom blir pigga snart , helst nu!!
Och Tindrabus som skulle på sitt "första barnkalas" helt själv utan att mamma och pappa är med på lördag, men det ser ganska mörkt ut . Vore ju ganska tråkigt , för Tindra pratar inte om något annat just nu!!

Helgen är snart här , hoppas barnen är friska så jag kan få ha en fredagsdate med Sanna iaf :)
Har snart varit inburade här i huset i en vecka, och det tar på krafterna . Specielt när mina små barn ej är krya!! Mina älskade fina barn , vad har ni gjort för ont för att få massa dumma sjukdomar !


2 vänner gjorde precis hela min kväll . ÄR väldigt glad just nu , men varför säger jag inget för som vanligt har jag inte turen med mig!! MEN kanske , ett försök går ju!! Vore ett väldigt STORT + i min framtid!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback