Uppe med tuppen!!

Godmorgon .
Idag var vi verkligen uppe med tuppen och det har inte alls blivit många timmars sömn i natt :(
Mina små pojkar har vart så ledsna . När väl den ene somnade ja då vaknade den andra .
Har fått blåsa dom i öronen , och dom har vart ganska nöjda? Men det behövde ändå inte vara öroninflammation sa dom på sjukan . VI har tid vid halv 2 .. Dumma feber , dumma dumma sjukdomar :(

Det gör så ont i mitt hjärta när jag ser att dom är ledsna .
Lite bättre miner under morgonen iaf :)

Jag har hunnit städa , byta sängkläder i alla sängarna, tvättat 3 maskiner , en med handdukar , en med massa lakan/påslakan och en med lite kläder .
Ja man hinner mycket när man går upp tidigt asså!!

Idag har jag noll fantasi på mat ? VAD ska vi äta ? GE mig matförslag tack!!

Nu ska jag klä på Tindra bus lite kläder , hon ville inte ha pyamas mer :)
Hon är fortfarandefeberfri och så mycket bättre med hostan nu! TACKAR vi för :)


Ha en bra fredag!!

Kommentarer
Postat av: Becko

Stackars de små... Hoppas du blir friska fort. Det är så hjärtskärande de små är sjuka =(..



Det där med mat är svårt... Ibland har man ingen fantasi. Här hemma ska vi iallafall ha isterband, potatis & löksås =) De är mumma det!



Hade gott!

Kram

2011-01-28 @ 12:12:35

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback