URK och BLÄRK!!

Helgen gick sakta förbi :(
Det här har vart den tråkigaste och jobbigaste helgen någonsin :( BLÄÄÄ
Fick ju ställa in min fredagsdate med Lotta . När hon väl kommer hem ja då blir mina barn sjuka :(
Dom spydde hela fredagen + natten. Fick sova lite iaf..

Johan jobbar som vanligt helg så han jobbade på lördagen och på kvällen kände han sig dålig .
Ja på söndagen fick jag ta hand om 3 barn som var dåliga + en gubbe.
och på söndagen fick jag ställa in min date med flickorna från vetlanda :( så tråkigt..
Inatt var det min tur , usch. jag som trodde att jag inte skulle behöva åka på det . Men men .

Tråkigt nog fick jag ställa in jobbet imorgon , jag som tyckte det skulle vara kul att jobba lite .
Får la se på torsdag , för nu mår jag bättre =)
Men imorgon ska jag ringa sjukan .  Min sessa springer på toan hela tiden ,har 39 graders feber och säger att hon har ont i magen ? Kanske ett tecken på urinvägsinfektion? ja usch ja . Hoppas hon får sova lite i natt och att även pojkarna får göra det .


Jag undrar hur länge en jäkla magsjuka kan hålla i sig ? :(


Nehe nu ska jag kika på halv 8 hos mig .
Barnen somnade redan halv 7 ikväll , såååå skönt för jag är helt slut idag!!



Kommentarer
Postat av: Sanna

Låter mer som maginfluensan än vinterkräksjukan..?

2011-01-25 @ 10:32:15

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback