Färg?

Klockan är bara 20 i 11 men det känns som om klockan vore 3 eller något .
Idag har vi vart uppe innan klockan 7 . Svärfar kom tidigt och har satt väv i köket . Imorgon ska vi måla den och sen kommer visst fondtapeten upp .
Och nu har dom åkt iväg och ska beställa golvet så nu finns det ingen återvändo ;)
Men det blir nog bra när det väl ligger på plats!!

Pojkarna sover , Tindra leker med sin fina dockvagn hon fick i julklapp :)
Jag satte mig här en stund . Vet inte riktigt vad vi ska göra idag.
Rena rama isgatan ute , blåser ganska kallt. Vagnen ligger nere i bilen som förövrigt står på saab .


Ska plocka ner julsakerna , ska bara få tummen ur .
SEN ska jag shoppa massa nytt (eller vill iaf)
NYA kökslampor till köket .
Frågan är vad jag ska ha för färg i köket i vår?
Rosa , Lime eller turkost ? Detta tåls att tänka på :)
Johan tycker lime . Vilken färg tycker ni bäst om??

Nehe Tindrus ville att jag skulle vara mormor till hennes docka ;)
Ja herregud , tänk när man blir mormor . DÅ är man gammal ;) hihi..


Kommentarer
Postat av: Isabelle.

Lime är snyggt!!:) Fast rosa e ju gulligt de också:) Kram

2011-01-10 @ 15:53:55
Postat av: Elle

Jag tycker TURKOS är en underbar färg iaf:)

Kommer ihåg att du valde på lila & Turkos förra året va? hihi.

Lycka till med färgvalet..

vad har ni valt för golv:)

renoverar ni köket?? :) KRAM

2011-01-10 @ 15:58:51
URL: http://villavitadrommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback