Köket!

Köket är mer eller mindre klart :)
Blev ganska så snyggt :)
Nu måste jag bara köpa gardinstänger för det hade jag visst inte :/ hmm. Och några snygga gardiner ?
En snygg matta att ha under bordet också kanske? Men jag hatar mattor , och tavlor .
Och jaa ett nytt köksbord och nya stolar också . Usch man blir ju fattig ?

Jag lägger väldigt mycket pengar på huset och barnen . Och väldigt lite till mig själv..
Det måste jag bli mycket bättre på..


Jag och Johan ska ju unna oss en skidsemester (tors - sönd) det kommer bli as kalas :)



Åå Tindra sover fortfarande inte . Lilla skruttunge. Hon har sovit i en halvtimme idag och då är det så svårt att få henne att sova på kvällarna.. Men men imorgon är hon ju ledig så då får hon väl vara uppe med oss ikväll . Men snart ska jag nog krypa ner i sängen. Eller ja jag ska vänta på att Johan ska städa färdigt i källaren och byta sängkläderna .
Jag har städat hela dagen , men jag tog en paus när Tindra kom hem från dagis och pojkarna hade vaknat . KÄnde att jag behövde få umgås med dom också.. Mina små hjärtan!! Dom gör mitt liv värt att leva :)


Nehe längtar tills imorgonkväll för då blir det date med världens bästa Lotta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback