Välkommen magsjuka!

Ja men då välkomnar vi magsjukan till markörvägen 9 ! Gratulerar till detta! :(
FYYY så tråkigt . 2 av 3 barn sjuka , dvs Tindra och Theo .  :(

Men min lilla Tindra är så duktig så hon springer till toan när hon ska spy, (dock kom det ijämte en gång) men vad gör det , hon är så duktig min lilla tjej.. Theo har bara spytt 2 gånger på natten och 2 gånger nu på fm.. :/ Nu sover alla 3 barnen.
Jag hade ju hellre önskat att jag och Johan fick det ist för våra små barn.. Men nu hoppas jag inte jag, Melvin eller Johan får det. Det vore ju katastrof om jag och Johan fick det.. :/

Nehe nu ska jag plocka undan lite , och hänga upp tvätt . Har ju blivit ganska mycket efter barnen i natt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback