Dålig uppdatering!!

HEEJ!
Ursäkta den dåliga uppdateringen på vårat liv! Men jag har jobbat lite mycket nu det senaste , eller egentligen inte , men när jag väl har vart ledig så har den tiden spenderats med barnen och mannen i huset!
Idag är jag ledig iaf och hela helgen , börjar måndag kväll klockan 21 igen :)

VI har ju börjat med inskolning för Theo och Melvin på förskolan också , och det går så mycket bättre än jag kunde anat ;) Johan var med pojkara mån,tis och onsdag och jag var torsdag och idag (fredag)
Dom bryr sig inte mycket om oss utan dom ger mest personalen hjärtklappningar ;) haha .
Dom är ju små vildingar :)

Ja förra helgen var helt underbar :)
Fredagen fikade jag med våran lilla Fia som hade vägarna förbi småland ;) och en fredagskväll med Sanna och Lotta :)
Lördagen var jag och Tindra på Mora träsk med Emelie och Maja . Tack älskade Lotta för att du var barnvakt åt dom busigaste pojkarna :) du kommer bli en supermamma när du väl blir det!! :)
Kvällen spenderade jag med Lotta potta :)

Och veckan har mest bestått av jobb , bus med barnen och så!

Vad jag och barnen ska göra ihelgen har jag ingen aning om? Blir väl lugnt!
Ingen som vill umgås med oss ? :)

Pojkarna sover så jag och Tindra har egentid och hon ville baka chokladbollar så ja varför inte ;)

Ha en trevlig helg vänner!!


Kommentarer
Postat av: ewe

vart e dina barn på dagis? sen när de e dax för isac hoppas ja att han kan gå på ölandsgatans dagis :)

2011-03-12 @ 08:27:20
URL: http://mammaewelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback