helgen kom och gick likafort!!

Helgen kom och gick förbi med en rasande fart!!
Fredagen jobbade jag till 17.00 . Sen hem och hade myskväll framför tvn med Johan (som struntade jobba)
Lördag dag gjorde vi inte alltför mycket jag och barnen . Moster Kajsa kom och lekte med Tindra medan grabbarna sov :) Johan jobbade hela dagen!

Tindra och jag åkte hem till supersnälla Madde och fick en massa fina kläder till barnen :)
Hon har också tvillingpojkar (ett halvår yngre än Tindra) även en dotter som är 6 nu . Tindra och lilla Filippa lekte jättebra medans vi var där :) tack snälla Madde :)
Sen kom Lotta älskling hit :)

Vi var lite fyllechaffis och gick in på hotellet en sväng för att kolla läget!!
ÅHH jisses vad tråkigt det är när man är nykter asså. hahahaa.
Och dessa jävla fjortisar en del är, Ursäkta mitt ordval!! Lägg av bruden , akta så inte silissarna spricker!! ÅHH!!

Ne men en trevlig kväll med min Lotta iaf :) Nu hoppas jag ni köper erat drömhus här så du flyttar hem för gott!! :)

Söndagen spenderades hemma hos mamma och pappa! Blir bortskämd med stek där nästan varje söndag och det är ju så underbart gott :)
Var ute en stund på em , tills pojkarna var blåa och stod vid dörren och ville in :)


Idag var det premiär för dagis för pojkarna :) Johan lämnade dom strax innan 7 och jag hämtade dom 20 i 12 :) Det hade gått jättebra . Dock hade pojkarna blivit jättetrötta och somnade strax innan 11 och jag råkade väcka dom när jag flyttade över dom till min vagn!! Och inte gick det att söva om dom efter!:/
Så vi har inte haft någon jättebra em då det har vart mest gnäll och tjurigt!!
Johan tog hand om nattningen medans jag var ute och gick min kvällspromenad , dock själv ikväll då Nathalie jobbar!! Ganska tråkigt att gå själv !!


Nehe nu ska jag återgå till mys i soffan innan jag lär somna (vilket lär bli närsom)


Förresten tjejer! Jag är i behov av tjejmyyys !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback