Jag vet , är superdålig på att uppdatera!

Heej och godkväll!
Barnen sover nu gott i sina sängar och jag sitter med datorn och kikar på halv 8 hos mig :)
Jobbade natten mellan tisdag till onsdag så idag slutade jag klockan 12 .
Haft haft apt idag på jobbet också , och vilka härliga tjejer jag jobbar med . Skrattar och flamsar och har allmänt roligt :)
Sen älskar jag mina jobbarkompisar jag har inom kommunen också :)

Igår hade jag en liten av en städdag :)
Städade hela altanen på all skeet som har stått där under vintern , men nu kan man sitta där igen .
OCh vad är skönare än nu när solen steker på uterummet? Det blir ju som att det vore sommar där ute :)
Jag och Johan städade även hans jaktrum och pannrummet och slängde en massa jäkla skräp.
Sen fick jag något ryck och målade över stjärnorna i pojkarnas rum . Var även och köpte turkos och limegrön färg . Nu ska jag bara komma på något coolt att göra ? ;)
Någon som har något tips vad man kan göra med lite färg något kul? kan ju givetvis tänka mig att lägga in någon annan färg som svart också ? :)


I måndags var vi i jönköping med vår lille Melvin för en röntgen på hans lilla urinblåsa!
Hoppas verkligen vi slipper operation och att refluxen har vuxit bort och att vi slipper börja om och göra allting igen!!



Inskolningen på dagis går så fruktansvärt bra :) DOM är så duktiga mina pojkar!
Dock har jag bara varit med 2 gånger för jag har jobbat resten men då brydde dom sig inte om mig..
Idag lämnade Johan dom ensamma på förskolan i trekvart och det hade gått superbra :) så det känns skönt och tryggt!!


Uuhh jag är såå trött nu , men nu ska vi fixa lite och dona .
Sen imorgon blir det verkligen STORSTÄDNING på markörvägen . Usch , jag orkar inte .
Men har dragit ut på det såååå länge nu .
Sen imorgon EM får vi besök utav svägerskan med sällskap och då måste det vara rent och fint här :)




Kommentarer
Postat av: Ewelina

Nej jag har ingenstans att komma tillbaka till, där jag jobbat som timanställd hos en brukare har gått bort nu. Men har man lite tur kanske kommunen har någon annan som behöver någon. Men ska ju plugga på distans nu i höst till personlig assistent. Så då blir jag ju utbildad med till nästa sommar, så då hoppas jag på lite sommarjobb o sen har något till hösten då isac ska börja på dagis :) .



Hoppas det går bra med melvin. Min kusin operarades mot sin reflux för nån månadsen..



Kram

2011-03-17 @ 14:06:58
URL: http://mammaewelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback