Mest jobb!!

Godmorgon . :)
Haft en jättebra helg , trots jobb :)
Jobbade bara mellan 8.30-13.30 på lördagen . Marie var barnvakt åt alla barnen , tack snälla du!
Hon tog med sig Tindra hem för hon skulle sova hos hennne :)
Kajsa kom och var barnvakt åt pojkarna på kvällen när dom gick och la sig så var jag, Johan , Sara och Backler och åt på nya Ceylan Delux :) SKit goodmat , men ack så dyrt det blev! MEn det är inte ofta vi unnar oss något sånt så ja det var jättetrevligt ! Tack vännor för detta :)

Söndagen var det också jobb mellan 8.30-13.30 ... Lite seg var man ju allt eftersom vi ställde om klockan (framåt en timme) Något gott har det fört med sig för pojkarna sover nu till halv 8 haha . Fast klockan är ju egentligen halv 7 , men ja snart är vi inne i det också!!


Igår jobbade man mellan 12-18 . Ikväll blir det jobb mellan 18-22 . SÅ idag har jag och barnen en mysdag inne . Pojkarna ligger och sover , Tindra läser böcker för mig (hittar på mest) haha..
Tänkte jag skulle ge källaren en omgång , jisses vad jag har kommit efter med tvättningen nu när man jobbar så mycket. Det är den störstaste högen någonsin!!
Behöver också gå igenom barnens garderober en gång till , för fyyy som dom växer!!
Tänkte ju att det skulle ha vart likafint väder som det var igår för då hade jag kunnat hänga ut tvätten!!
För inget går emot tvätt som har hängt ute , Det luktar gudomligt :) hihi!!

Imorgon blir det långköradag på jobbet 11.30-22.00 .
VI ska åka till jkpg och shopa :)
Måste dock hålla i pengarna för ja nästa vecka åker vi till stöten torsdag-söndag :)
Ska bli sååå kul , men jag kommer nog bryta ett ben eller en arm med min otur!!


Nehe nu ska jag återgå ! SKa även betala räkningar NU!!! ETT måste ,har skjutit lite på det!! BLÄÄ!
Varför finns det räkningar? tänk va kul jag kunde haft för dom pengarna ist ;)

Kommentarer
Postat av: Frederica

Ceylan delux? Har som gjort om eller? :)



Här va värsta månaden med räkningar någonsin :( Hoppas du har en bättre!!

2011-03-29 @ 11:42:15

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback