Polisbrev!!

Ååh det kliar i fingrarna att öppna polisbrevet jag fick hem på posten idag!!
MEEN jag får lugnt vänta tills onsdag då vi har APT , men ååh . Jag är så nyfiken .
MEN jag kan ju inte ha gjort något och kan väl inte ha någon anmälan eller plutt i registret ? ELLER? Hmm..
Ne jag får helt enkelt vänta tills onsdag!!


Aropå brev , jag väntar och väntar på skattedeklarationen . ?
Varför ska jag alltid vara sist med att få den??
Johan fick sin i fredags och han skulle fååå en liten slant tillbaka!!
MEN jag får nog betala , med min otur ska ni se!! :( men men!! Har ju fått tillbaka väldigt mycket dom 3 senaste åren!!


NU ska jag börja laga middag ! Barnen nöjjer sig inte riktigt med att dom åt lunch vid 12 , för TIndra vart hungrig redan vid 2 igen och då åt vi lite mellanmål , men nu är hon hungrig igen ?
Idag blir det kycklinggryta MUMS!! tar ju lite tid så ja på återseende ;)

Kommentarer
Postat av: miia mamma till My

kolla på nätet, om du har e-leg

Postat av: frederica

Joppe fick med brev från polisen idag, ang rådjurskrocken :(

APT ?

Vi har inte fått våra heller, men kikar såklart på skatteverket.se :P

Hoppas du får tillbaka!

Va har du i grytan??



Puss

2011-03-29 @ 17:30:57
URL: http://ljuvligtvitt.blogg.se/
Postat av: Malin könye.

Det går att deklarera snabbt & enkelt över internet.

Har du swedbank, så går du in och beställer bankid under tillval går sen in på skatteverkets hemsida och följer bara instruktionerna under deklartion för privatperson / Malin

2011-03-29 @ 23:19:49

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback