Vårjackor!!

Fredag kväll innebär TRÅKIGT för min del!
Alla barnen sover och Johantoan jobbar, så jag sitter här och överväger att gå och lägga mig faktiskt!
Lite kort om dagen , var och STORHANDLADE på Willys , ÅÅ fy så dyrt det blidde!! Mat är dyrt ?
Sen var jag på stan och hade lite egentid och letade efter vårjackor och överdragsbyxor till grabbarna!!
Köpte jätte fina jackor på lindex och så hade dom ju 25% på alla jackor :)
Köpte även svarta överdrags byxor på kappahl . Först var jag snål och skulle köpa dom billiga , men givetvis fanns det ju inte 2 av samma storlek så jag fick köpa KAXS överdragsbyxor!! Men dom var jättefina och dom ska ju vara vattentäta ? så jag hoppas dom är bra :)

Barnens faster ringde lägligt så jag fjäskade att hon skulle få köpa en FIN vårjacka till Tindra , och hon har bra stil så den blir nog bra när hon hittar någon :) hihi!! tur dom har världens bästa faster!!

Vad har era barn för vårjackor?




Förresten nu är det inte många dagar kvar tills vi ska åka till STÖTEN :)
Det ska bli såå kul och skönt att få komma iväg! Underbara vänner ska med så det kommer bli kalasbra!!


Nehe nu ska jag packa ner lite kläder till Tindrus som ska sova hos sin faster imorgon efter hon har vart barnvakt här .
Både jag och Johan jobbar BLÄÄÄÄ för helgjobb!!! Tur att jag BARA jobbar var 4e helg :)


Kommentarer
Postat av: miia mamma till My

Jag köpte en jacka på rean på H&M i jkpg. Och överdragsbyxor på maxi. :)

Postat av: Cicci

Jag köpte en jacka på Ge-Kås till W. Funkar fint. :) Fast, den gick sönder i en sömm inne i ärmen, så jag måste sy. JAG!! Gah, jag hatar att sy. Funderar på en POP vårjacka, men jag vet inte. Tycker de är dyra. Men sååå snygga.

2011-03-26 @ 07:01:52
URL: http://tionolletttio.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nje, inget allvarligt. Lite tjafs bara .. suck :(



Du är ju himla snygg i dina converse ;) Ska nog leta efter liknande! Har inte råd med äkta..



KAXS täckbyxor är jätte snygga!! :)

2011-03-28 @ 19:23:50
Postat av: frederica

Jag som skrev.. :P

2011-03-28 @ 19:24:47
URL: http://ljuvligtvitt.blogg.se/
Postat av: Emy

Jag köpte en vårjacka till Aron från Villervalla, en turkos supersnygg! Dessutom kammade jag hem en svart skaljacka, Everest, från Tradera som nypris kostar 500:-. Men jag gav lite över 200. Och jag hade tur då Cicci råkade buda på 2 st PoP skalbyxor, så jag köpte den ena hon vann av henne. Så utekläder finns det ingen brist på ;) Men jag håller med dig om att det är dyrt. Speciellt när du har 3 st att klä på!

2011-03-29 @ 14:33:34
URL: http://minskatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback