Äntligen!!

Ja då jobbar vi vaken natt!! 8 timmar till ska jag vara vaken !!
Men med datorn med mig går det väl rätt bra , tvn på också!! DOCK värdelösa tvprogram så här på kvällskvisten!!

Idag medan jag och Tindrus begav oss på klädparty hos Renitha , så kom mamma och pappa och var lite barnvakt åt grabbarna!! Pappa putsade även våra fönster , tack för det kära pappa! NU ser man ju ut lite igen!!

Helgen har gått fort , och ÄNTLIGEN hörrni ÄNTLIGEN så var det Johans sista söndag!! SIsta 24h helgen!!
Tack gode GUD för detta! Kanske man kan få tillbaka sitt liv lite!! Hitta på saker som en familj kanske!!
Eftersom jag bara jobbar var 4e helg och BARA 10 timmar den helgen så är det ju underbart!!

Natten kommer bli låååång det känner jag! Längtar redan efter sängen!! SKa sova hår och länge till minst halv 2 , ska hämta kottarna på dagis 14.30 :)


Nehe ha en trevlig kväll/natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback