Fredag!!

Ja det vart ju ett tag sen igen!!
Men att jobba 76% och försöka vara en bra 3barnsmamma och få livet att rulla på som en familj är inte alltid det enklaste!
Dock uppdaterar jag ju mitt liv på facebook , ni som är vänner med mig vet ju vad jag gör ;)
Lite lättare att uppdatera från mobilen där än att uppdatera bloggen via mobilen!! Jäjä!


Då har min längsta vecka avslutats på jobbet och nästa gång är det 4 veckor framåt ;)
Men dock älskar jag den veckan då jobbar jag 8-17 mån-ons , och torsdag blir det kväll 14-22..
SÅå gött med dagspass , nästa vecka är min natt vecka och då jobbar jag 2 nätter + en heldag!!
Har dock tagit lite extra på söndagnatten till måndag "VAKEN NATT" hur det nu ska gå? Får ha med mig datorn så jag har något att pilla på!! Men det går nog bra , lite lättare nu när barnen får gå på dagis och jag kan sova dagen efter !! :)


Dagis rullar på! Har ju gått bra fram till en vecka sen med lille Theo!!
Han blir jätteglad när jag stoppar ner dom i vagnen och precis när han kommer innanför dörrarna!!
Men när jag ska klä av honom brister alltihop!! :( Han blir så ledsen! :( Det gör såååå ont i mitt hjärta varje gång! Vill helst bara ta honom i famnen och springa hem så han får vara med sin mamma ist!!
Jag vet ju att det blir bättre efter en kvart sisådär! Men eftersom jag lämnar pojkarna först och sedan går jag och lämnar Tindra så hör jag hans fasansfulla skrik i hela korridoren :(
Sen har han ju börjat med något protestform! Så fort han inte får som han vill eller inte går vägen för honom blir han så arg så han slänger sig bakåt så han slår i sitt lilla huvud?
Jag vet inte vad jag ska göra!! Ska försöka ringa bvc nästa vecka när jag är ledig och prata med dom för så här kan det ju inte vara ? Någon med samma problem?? Min lille plutt!!




Jaja nog tjatat! Bara en helg kvar på Johantoans helgskift!!
SÅ nästa helg kanske man kan få tillbaka sitt "Normala liv igen!!!

NU dags att städa altanen IGEN!!!

Kommentarer
Postat av: miia mamma till My

Men lilla gubben då, My har börjat med att lägga sig ner och dunka huvudet i golvet och sånt också när hon inte får som hon vill. Eller när vi säger ajaj till nått hon inte får röra så slår hon sig själv på huvudet.:/ Vet inte vart det kommit ifrån.

Postat av: miia mamma till My

Men lilla gubben då, My har börjat med att lägga sig ner och dunka huvudet i golvet och sånt också när hon inte får som hon vill. Eller när vi säger ajaj till nått hon inte får röra så slår hon sig själv på huvudet.:/ Vet inte vart det kommit ifrån.


Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback