Semester!!

Hörrni gott folk , jag ska vara ledig från vecka 27-32 i sommar, hur underbart är inte detta ?
Jag har inte vart ledig under dom veckorna på sommare sen jag började jobba när jag var 14 . Herregud, det är några somrar där :) Det ska iaf bli såå gott!!
Mina små sötingar ska ju givetvis vara hemma hos sin mamma!! :)

Just nu längtar jag efter "semestern" otroligt mycket!!


Just det , Jag och Johantoan firade ju 5 år i tisdags!! 5 år ? jisses vad tiden springer iväg!!
och i tisdags så gifte sig min barndomsvän Emelie med sin Daniel :) Blev alldeles tårögd!! Underbart!
på deras 10 års dag , hur underbart är inte det? + att deras son fyllde 5 i måndags!!




Ååh jag längtar själv till MITT bröllop (om det blir så någongång vet jag inte , men drömma kan man ju)

Kommentarer
Postat av: Viola, 22-årig tvåbarnsmamma

Grattis ( i efterskott) på femårsdagen!

2011-06-08 @ 11:46:27
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: Emma At

åh vad skönt Nina:D härligt att kunna njuta av semester. vore så kul att ses snart. det var ju så länge sen. hör gärna av dig

kram Emma

2011-06-16 @ 21:06:00

Kommentera inlägget här:

Lätta ditt ♥

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback